2013. augusztus 8., csütörtök

1.rész~

-amúgy mi a neved?-kérdezte Niall
-Brigi-válaszoltam
-Az milyen név?-kérdezte felhúzott szemöldökkel
-Magyar..-mosolyogtam rá.
-Jártál már Magyarországon?-kérdezte
-Ott születtem,de amikor még nagyon kicsi voltam ide költöztünk.
Nagyon sokat beszélgettünk Niall-el,nagyon élveztem a társaságát,olyan aranyos és megértő.Már órák óta a szobámban voltunk amikor megfogta kezeimet és a száját az én számra helyezte.Eléggé meglepődtem.Álomnak tűnt az egész.Ja nem...mert a Bátyám berontott a szobámba,hogy menjünk vacsorázni.Nagyon égtem,de szerintem Niall is és a bátyám is.
Lementünk vacsorázni és Niall mellém ült.Úgy vacsora közepe felé a kezét a combomra tette.Életem legszebb napjának éreztem amikor beugrott,hogy holnap távoznak.Kaja után egyből kérdőre vontam Niall-t.
-Miért csókoltál meg ha holnap elmész??!!
-Figyelj,Brigi..ezt már meg akartam kérdezni:Eljönnél velem Londonba?Csak egy hétre.
-És utána?Mi lesz velünk?-kérdeztem szinte sírva
-Nem tudom.-és magához ölelt.
-Még csak ma ismertelek meg igazán,de rettenetesen beléd szerettem és nem tudom mi lenne velem nélküled.Tudom,hogy furcsa de ez van.-mondtam neki sírva.
-Én nagyon szeretlek.Te benned meg van az ami a többi lányban nincs!!-mondta
Már úgy éjfél fel volt amikor mindenki aludt,de én nem tudtam elaludni hanem forgolódtam.Csak Niall mondataira tudtam gondolni és arra,hogy el menjek-e vele.

Reggel lett,egész éjjel semmit sem aludtam.Kinéztem az ablakon,esős idő volt.Az esőcseppek akárcsak a könnycseppek.De meghoztam a döntést.Nem megyek.A családomnak szüksége van rám.Lementem a nappaliba elköszönni Niall-től.Elmondtam neki,hogy nem megyek és hosszan megöleltem.Kikísértük őket a ház elé és elmentek.A bátyám állt mellettem és ezt súgta nekem:Tudom,hogy szereted!és utána odajöttek a szüleim:Menj utána!!!Most!
Megöleltem őket és teljes erőmből futni kezdtem az autó után.Nem éreztem a lábam,a tüdőmet majdnem kiköptem,vajon utolérem őket?


*Kedves olvasóim*
köszönöm,akik már most olvassák a blogot.Remélem ennél már csak többen leszünk.Holnap várható kövi rész^^puszi..:*


1 megjegyzés: