2013. augusztus 12., hétfő

3.rész~

Vacsora után mindenki a szobája felé vette az irányt ahogy én is.Sehogy sem bírtam elaludni,csak forgolódtam.Pár óra forgolódás után zajokat hallottam kintről.Furdalt a kíváncsiság ezért megnéztem mi lehet az.Kimentem és Renit láttam ahogy elhagyja a házat.Nem értettem,hogy hova megy ilyen későn így kiöltözve ezért követni kezdtem.Egy sötét sikátorig mentem utána.Ott gyorsan elbújtam,hogy észre ne vegyen.Teljesen ledöbbentem...Valami Szabolcs nevű gyerekkel csókolózott vele volt találkája.Megcsalta Zaynt!Én azt hittem,hogy az ő kapcsolatuk teljesen felhőtlen.De nagyot tévedtem.Vissza akartam menni amikor valamiben megbotlottam és nagy zajt csaptam így Reni észrevett.Próbáltam futni de ő utánam futott.
-Brigi!Kérlek várj!-kiáltott utánam
Megálltam és felé fordultam.
-Hogy tehetted ezt Zaynnel?!-kérdeztem
-Ne mond el neki..!-kérlelt Reni
-Miért ne mondanám?
-Most figyelj,Zaynnel már szakítani akartam mert alig törődik velem,mindig csak a "banda" és nekem nem jut semmi figyelem,de ahányszor szakítani akarok vele nem megy,mert nagyon szeretem őt és nem akarom összetörni a szívét...érted?-mondta sírva
-Igen értem,de valamikor meg kell tenned.Nem fogom neki elmondani,ígérem.
-Meg fogom tenni és nagyon köszönöm!
Hosszan megöleltük egymást és utána én mentem haza.Remélem minél hamarabb elmondja neki.
Amikor hazaértem még mindig nem voltam álmos ezért inkább a nappaliban bekapcsoltam a TV-t.Már egy ideje néztem amikor Harry sétált le a lépcsőn és leült mellém.Nem szólt semmit csak meredten bámult amikor:
-Hallom Niall új barátnője vagy...-kezdett bele Hazz
-Igen úgy látszik..-mosolyodtam el.
Harry felállt és elment szótlanul.Nem értettem az egészet,mit akarhatott tőlem?
Elálmosodtam és felmentem a szobámba aludni.Másnap reggel felöltöztem.
Amikor kopogtattak az ajtómon.Nagy meglepetésemre Harry volt az.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése