2013. augusztus 7., szerda

Bevezető~

.....Egy átlagos directioner vagyok.Egyszerűen imádom az 1D-t.De nem valami gazdag a családom,szóval nem megyek Londonba.Egy kis tanyán lakunk Írországban és 5 tesóm van.Elég gáz..://

Ma reggel felkeltem (hajnali 5-kor) és mentem anyukámnak segíteni amikor kopogtak az ajtón.
-Majd én kinyitom anyu!-mondtam
Hát odaléptem az ajtónkhoz és kinyitottam.Nem hittem a szememnek,Niall Horan állt előttem a családjával!*.*Hát összeszedtem minden erőmet és felpofoztam magam,de olyan erősen hogy szinte kidőltem és megmaradt a nyoma...Azt hittem álmodok..Persze Niall egyből segíteni akart.
-Jól vagy?-mosolygott rám.
-ŐŐŐ   izéé...Anyúúú!-és jött anyukám én meg az arcomat fogva beljebb mentem és leültem.
Elég közel volt az ajtó ahhoz,hogy halljam mit beszélnek.Valami olyasmit hallottam,hogy Lerobbant a kocsijuk.Niall apukája azt kérdezte,hogy maradhatnak-e éjszakára.Erre anyum igennel válaszolt.A hír hallatán felsikítottam..
Kicsim jól vagy?!-kiáltotta az ajtóból anyukám és én meg felrohantam a szobámba.

Már pár órája fenn voltam és rohadtul fájt az arcom de nem akartam lemenni többet égetni magam.Anyum úgy is csak az én ciki dolgaimat mesélné mindenkinek a tesóim meg mindenféle hülyeséggel tömnék mindenki agyát.Szóval ezt inkább nem kockáztatom meg.Aztán egyszer csak kopogtatást hallottam én meg gondoltam,hogy anyukám az és elküldtem a francba..csakhogy nem ő volt.Bejött a szobámba NIALL HORAN.
-Ne haragudj,csak jeget hoztam..eléggé feldagadt az arcod gondolom jót tenne.-vigyorgott..(gondolom teljesen hülyének nézett,hogy ütöm magam)
Odamentem hozzá kivettem a kezéből a jeget és megköszöntem.
-Mond,hogyan lógtál meg a nappaliból,anyukám nagyon szeret dumálni...?-kérdeztem
-Azt mondtam,hogy a mosdóba megyek.-válaszolta és leült az ágyamra.
-Okos..én is ezt szoktam neki mondani amikor már meguntam.-nevettem és leültem mellé




*Holnap jön első rész!^^KOMIZZATOK*-*

2 megjegyzés: