2013. augusztus 10., szombat

2.rész~

Futottam ahogy csak bírtam,nem hagyhatnak itt!!Kis idő múlva az autó lassítani kezdett.Megállt és Niall kiszállt belőle.Amikor megláttam egyből a karjaiba omoltam.Olyan jó érzés volt ismét átölelni.
-Niall!Hülye voltam,de most már tudom mit kell tennem:Veled kell mennem!
-Tudtam,hogy utánam jössz!Szeretlek!!
-Én is téged.
Beszálltunk az autóba és elindultunk a reptérre.Niall szülei kitettek minket és 10 percen belül meg is érkezett a gép.Amikor odaértünk Londonba nagyon izgatott voltam.Leszálltunk a gépről,egyszerűen csodálatos volt.
Egy házhoz mentünk.Lassan benyitott.Egyből kiszúrtam az összes 1D tagot,kivéve Lou-it.Niall behívott és bemutatott Liamnek,Zaynnek és Harrynek.Mindenki nagyon kedves volt.Niall még azt is bejelentette,hogy a barátnője vagyok.-jó,hogy tudtam róla-.Hívtak minket,hogy üljünk le melléjük mi is TV-t nézni.(és megkínáltak a félig megevett pattogatott kukoricájukból)A fiúk beszélgetni kezdtek.
-Louis és Bogi merre vannak?-kérdezte Harrytől Niall
-Elmentek valamerre,igazából Zayn ötlete volt,hogy kikapcsolódjanak egy kicsit.Már megint csak veszekedni tudtak.Egyáltalán nem illenek össze,az újságokban meg ők az álompár.-mondta Hazza
-És nekünk minden nap a veszekedést kell hallgatnunk.-tette hozzá Zayn
Az én fejemben végigfutott a sok újság amiben a sok hazugságot olvastam Bogi és Lou kapcsolatáról.Ez nem lehet igaz,és mi van a többi fiúval?Amiket olvastam azok szerint a többi fiúnak nincs is barátnője,de már nem hiszek senkinek,csak azt hiszem amit látok.
Pár perc elteltével lejött a lépcsőn egy hosszú szőke hajú lány és odament Liam-hez.Liam megcsókolta és jó szorosan átölelte.Amikor elengedték egymást Liam bemutatta nekem.
-Brigi ő Vanessa.
-Szia!:)-köszönt Vanessa
Később lejött a lépcsőn egy másik lány.Ő Zaynhez ment és Reninek hívják.Nagyon jó volt a hangulat sokat beszélgettünk.Amikor hirtelen berontott Bogi és mögötte Louis.Mindketten nagyon feszültnek tűntek és ordítoztak egymással.Niall azért nekik is bemutatott engemet.Kiderült,hogy Bogi nagyon aranyos lány csak nem pont Loui-hoz illik.Nem értem miért nem szakítanak...
Este fele volt amikor Niall megkérdezte,hogy ki éhes.Mindenki leült az asztalhoz és vacsoráztunk.


4 megjegyzés: